حسرت دل
حسرت دل

حسرت روزهاي از دست رفته زندگي و شعر و درد ودل


*دلتنگ*


*دلتنگ*

دیگه دلتنگم نباش دیگه به فکرم نباش

میخوام برم یه جای دور یه جای پرت و سوت و کور

یه جایی که تو آسمونش پر از پرنده باشه

روی زمینش حتی یه آدمم نباشه

رسم دلشکستن و هیشکی بلد نباشه

توی این سفر کسی با من همسفر نباشه

میرم یه جایی که دیگه به فکر من نباشی

من باشم و خدام و فریاد بی صدایی

دیگه دلتنگم نباش دیگه به فکرم نباش

گفتم که نابود شدم هست بودم و دود شدم

شب بودم و روز شدم دل بودم و غم شدم

شاعر بودم شعر شدم ساقی بودم می شدم  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 17 دی 1390برچسب:,

  توسط حبيب نصيري  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید
khoday_eshgh2006@yahoo.com


 

عكس
عكس بازيگران ايراني
عكس طبيعت
عكس هاي فتوشاپي
عكس بازيگران خارجي

 

 تشكر
 از کپی کردن شعر خوداری کنید
 *فکر تو*
 *شاپرک*
 *دل داده*
 *ای دوست*
 *آواز عشق *
 *آرزو*
 پیامک یا اس ام اس
 *فریاد*
 *شقایق*
 *مجنون*
 *ترس*
 *آشکار و پنهان*
 *آدمها*
 *کلاه بردار*
 *دلتنگ*

 

دی 1390

 

حبيب نصيري

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حسرت دل و آدرس chashmodel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حسرت دل
عشق به خدا
بهشت عكس
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

بهشت عكس
آموزش موسیقی سنتی با استفاده از نت های معروف
سایت زیبا با کلی عکس
کانون فرهنگی هنری شهدای خرماکلا
خرید محصولات آرایشی و بهداشتی
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 1074
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



مگنا آر ایکس محصول آمریکا